Nadležnost Ureda za zajedničke poslove Vlade Unsko-sanskog kantona
Ureda za zajedničke poslove Vlade Unsko-sanskog kantona ima sljedeće nadležnosti:
- izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade;
- provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
- pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i ustanova i drugih tijela, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
- pripremu tekstova javnih tendera po prethodno pribavljenoj saglasnosti Vlade;
- oglašavanje tendera i javnih oglasa;
- stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
- izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
- pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
- pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
- vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
- analizu i upravljanje ljudskim resursima;
- vođenje personalne dokumentacije zaposlenih u kantonalnim organima uprave i upravnim organizacijama, stručnim i drugim službama (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
- izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
- izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
- vođenje evidencije o radnim knjižicama;
- pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
- obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Uredbi o kancelarijskom poslovanju i Uputstvu o načinu i vršenju kancelarijskog poslovanja;
- organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.
- izradu analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala na osnovi odgovarajućih podataka u oblasti informisanja javnosti;
- izradu planova i programa, dokumenata za informisanje javnosti o radu Ureda;
- ostvarivanje stalne saradnje sa redakcijama dnevne i druge štampe, radija i televizije;
- izradu javnih saopćenja o pitanjima koja odredi Premijer Kantona;
- pripremu obavještenja za javnost i druge informativne materijale o radu Vlade i kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija;
- organiziranje medijskog praćenja rada Vlade Unsko – sanskog kantona i kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija, stručnih i drugih službi;
- organiziranje press – konferencija i intervjua;
- uređenje i održavanje web stranice Vlade Kantona i Premijera Kantona;
- uređenje i redakciju biltena, publikacija, brošura i obavljanje poslova u vezi sa izdavanjem istih;
- arhiviranje štampe, prikupljanje podataka, kompjuterska obrada i pohranjivanje podataka koji se prezentuju preko web stranice Premijera kantona i Vlade Kantona, interneta i ostalih vrsta multimedijalne reprezentacije;
- -prikupljanje podataka o radu Premijera i kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija koji su potrebni za informisanje javnosti;
- pripremanje foto i druge dokumentacije kojom se predstavlja Unsko – sanski kanton;
- uspostavljanje i povezivanje u jedinstvenu informacionu mrežu kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija;
- organiziranje, planiranje i razvoj integralnog informacionog komunikacionog sistema kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija za uspostavu elektronske Vlade;
- održavanje stanova vezanih za vršenje službene dužnosti, odnosno vršenje određene funkcije;
- investiciono i tekuće održavanje službenih zgrada, uredskog prostora, instalacija i inventara, te drugih objekata u vlasništvu Vlade i njenih tijela;
- podršku u poslovima održavanja tehničko – informatičke, elektroničke i uredske opreme i uređaja;
- umnožavanje, slaganje i spajanje materijala vezanih za rad Vlade;
- tonsko snimanje sjednica Vlade;
- unutarnje osiguranje poslovnih zgrada kojima raspolažu ili koje koriste kantonalna tijela, ako to osiguranje nije rješeno na drugi način;
- prijevoz službenim vozilima, njihovo garažiranje i održavanje, ako to nije rješeno na drugi način;
- posluživanje toplih i hladnih napitaka;
- zagrijavanje službenih prostorija;
- čišćenje poslovnog i drugo prostora;
- obavljanje i drugih stručnih poslova u skladu sa zakonom i drugim propisima.